Tervetuloa Pohjois-Kymen Kokoomusnaisten sivuille

Tapahtumia

Tervetuloa keskustelemaan ja tutustumaan toimintaamme.
Kouvolan Pohjola-torilla järjestetään Kirpputori lauantaisin kesäkuusta syyskuuhun klo 8–14. Järjestäjänä 24.7. on Kuusankosken kansalliset seniorit ry ja Pohjois-Kymen Kokoomusnaiset ry. Myyjien ei tarvitse varata erikseen paikkaa Kirpputorilta. Paikalle saavutaan hyvissä ajoin aamulla klo 7–8 välillä. Järjestäjät näyttävät myyjille paikat sekä rahastavat paikkamaksun. Paikkamaksu on 10 € / yksi parkkiruutu.
Epidemiatilanteesta johtuen kokous pidetään etänä Teams-yhteyttä käyttäen. Lisätiedot Ritva Valtonen: rvaltonen@kymp.net, 050 3410400
Paikalla on kansanedustaja Ville Kaunisto. Tule juttelemaan ja ota ystävä mukaan!
Syyskokous pidetään Kuusankoskella Valtakatu 21 A, kokoustilassa
Ohjelmassa on näytelmä ”Riemurahat” Esityksen ohjaa Kari Heiskanen.
HEI, ME PUHUTAAN NAISISTA - Minna Canthin hengessä Kymen Paviljongin Pikkupaviljongissa torstaina 19.3. klo 18-20. Puhujavieraina Terhi Koulumies, kansanedustaja, VTM ja Tiina Luhtaniemi, toimitusjohtaja, Kouvolan Teatteri Oy Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan!
Puheenvuorot: Kirsti Trygg, väkivaltatyöntekijä Juha Lehtoranta, rikosylikonst. Marita Toikka, kaupunginjohtaja Ville Kaunisto, kansanedustaja. Tilaisuudessa esiintyy Aleksanteri Hakaniemi VAPAA PÄÄSY! TERVETULOA!
Anu Pentik – nainen, joka loi savesta maailman Olemme varanneet lippuja Anu Pentik –näytelmään Kouvolan teatterissa 8.11. klo 19
MEPIT LAVALLA -tilaisuudessa Henna Virkkunen yhdessä Miapetra Kumpula-Natrin (Sdp) ja Elsi Kataisen (Keskusta) kanssa.
Tervetuloa tapaamaan kokoomuksen ehdokkaita ja keskustelemaan kahvikupin ääressä. Mukana ehdokkaat Vesa Huuskonen, Ville Kaunisto, Pekka Korpivaara, Nina Rasola, Lea Sairanen.
Hinta on 50 euroa/henkilö sisältäen bussimatkan, teatterilipun ja väliaikatarjoilun: kahvi/tee ja karjalanpiirakka. Ilmoittautumiset Einelle e-mail: eine.hasari@pp.inet.fi tai puh. 050 3224830 viimeistään 18.3. Maksun 50 euroa/hlö pyydämme yhdistyksen tilille, eräpäivä 30.3. Pohjois-Kymen Kokoomusnaiset ry, FI6310833000202855 viite 1258. Kiitos! Lähtö Laurilan bussilla Kouvolasta klo 16 ja Kuusankoskelta tilausajopysäkiltä klo 16.15.
Tervetuloa Pohjois-Kymen Kokoomusnaisten keväiseen kauneusiltaan Kymen Paviljonkiin tiistaina 19.3.2019 klo 18.00. Vieraanamme on Kokoomuksen Naistenliiton varapuheenjohtaja Larisa Arminen. Kokoomuksen Naistenliitto täyttää tänä vuonna 100 vuotta ja samalla juhlistetaan Pohjois-Kymen Kokoomusnaisten 45-vuotisjuhlavuotta. (Ei muistamisia, kiitos!) Poliittisen osuuden jälkeen iltaa jatkaa Kauneusakatemia Lumous – Sirkku ja Taija. Tilaisuus on kaikille naisille avoin! Tule yhdessä ystävän/tuttavan kanssa. Tarjolla on iltapalaa: kanasalaatti ja kuohuviini. Ilmoittautumiset Ritva Valtoselle 050 341 0400 / rvaltonen@kymp.net viimeistään 15.3. Osallistumismaksu 5 euroa