Tervetuloa Pohjois-Kymen Kokoomusnaisten sivuille

Tapahtumia

Anu Pentik – nainen, joka loi savesta maailman Olemme varanneet lippuja Anu Pentik –näytelmään Kouvolan teatterissa 8.11. klo 19
Olemme järjestelyvastuussa Kirpputorin sujumisesta Pohjolan-torilla 21.9. Meillä on torikahvila entiseen tapaan avoinna markkina-aikana. Tervetuloa!
MEPIT LAVALLA -tilaisuudessa Henna Virkkunen yhdessä Miapetra Kumpula-Natrin (Sdp) ja Elsi Kataisen (Keskusta) kanssa.
Tervetuloa tapaamaan kokoomuksen ehdokkaita ja keskustelemaan kahvikupin ääressä. Mukana ehdokkaat Vesa Huuskonen, Ville Kaunisto, Pekka Korpivaara, Nina Rasola, Lea Sairanen.
Hinta on 50 euroa/henkilö sisältäen bussimatkan, teatterilipun ja väliaikatarjoilun: kahvi/tee ja karjalanpiirakka. Ilmoittautumiset Einelle e-mail: eine.hasari@pp.inet.fi tai puh. 050 3224830 viimeistään 18.3. Maksun 50 euroa/hlö pyydämme yhdistyksen tilille, eräpäivä 30.3. Pohjois-Kymen Kokoomusnaiset ry, FI6310833000202855 viite 1258. Kiitos! Lähtö Laurilan bussilla Kouvolasta klo 16 ja Kuusankoskelta tilausajopysäkiltä klo 16.15.
Tervetuloa Pohjois-Kymen Kokoomusnaisten keväiseen kauneusiltaan Kymen Paviljonkiin tiistaina 19.3.2019 klo 18.00. Vieraanamme on Kokoomuksen Naistenliiton varapuheenjohtaja Larisa Arminen. Kokoomuksen Naistenliitto täyttää tänä vuonna 100 vuotta ja samalla juhlistetaan Pohjois-Kymen Kokoomusnaisten 45-vuotisjuhlavuotta. (Ei muistamisia, kiitos!) Poliittisen osuuden jälkeen iltaa jatkaa Kauneusakatemia Lumous – Sirkku ja Taija. Tilaisuus on kaikille naisille avoin! Tule yhdessä ystävän/tuttavan kanssa. Tarjolla on iltapalaa: kanasalaatti ja kuohuviini. Ilmoittautumiset Ritva Valtoselle 050 341 0400 / rvaltonen@kymp.net viimeistään 15.3. Osallistumismaksu 5 euroa
Järjestämme tutustuimisretken kansanedustaja Jukka Kopran kutsusta peruskorjattuun Eduskuntataloon.
Olemme joulumarkkinoilla omalla osastolla. Tervetuloa!
Kaakkois-Suomen Kokoomuksen piiritoimistossa, os. Torikatu 6
Tapahtuma järjestetään Kouvolassa kävelykatu Mansilla 25.11. klo 14-15
Elimäen, Koyuvolan, Pohjois-Kymen Kokoomusnaisten yhteinen ilta Kouvolan Aikuiskouluskeskuksessa ke 26.9. Kansanedustaja Lenita Toivakka, Jooja-improryhmä, musiikkia, kahvitarjoilu. Tervetuloa!
Meillä on järjestämisvastuu yhdessä Kuusankosken Soroptimistit ry:n ja KymKlubin kanssa. Hoidamme torikahvilamyynnin markkina-aikana. Otamme mielellään vastaan leivonnaisia. Jos voit auttaa asiassa, niin Ilmoita Ritvalle 25.7. mennessä puh. 050 3410400 tai rvaltonen@kymp.net
Heinolan kesäteatterin 2018 esitys on Dave Freemanin kirjoittama KUNNON KOMEDIA
KEVÄTKOKOUS maanantaina 19.3. klo 18 Kaakkois-Suomen Kokoomuksen piiritoimistossa os. Torikatu 6, Kouvola (toria vastapäätä) Kokouksessa käsitellään sääntöjen 11 §:n mukaan kevätkokoukselle kuuluvat asiat.